SLOVENŠČINA


Učenje na daljavo - 9. teden od 25. 5. do 29. 5. 2020

SLOVENŠČINA

  1. URA

TEMA: OPIS PREDMETA, DZ str. 34 - 36

Naučili ste se že opisovati rastline. Opisovali ste veliko koprivo, 

šmarnico, tulipan in smreko.

Danes bomo začeli z opisovanjem predmeta.

Tako kot pri vseh opisih, moramo biti tudi pri opisovanju predmeta

 najprej dobri opazovalci. Šele potem bomo lahko predmet dobro 

opisali.

Naj vam najprej jaz opišem nek predmet, vi pa poskušajte 

ugotoviti, kaj opisujem.


Predmet je približno 15 cm dolga lesena palčka. Sestavljen je iz

 dveh delov. Zunanji del je lesen, notranji pa zapolnjen s trdo sivo

 snovjo. Zgornji del je raven, spodnji pa ošiljen v konico. Siva snov

 na podlagi pušča sled.

Ste ugotovili? Odgovor napišite v spletno učilnico, kanal ali 

sporočila.

Opis omare

Počasi in natančno dvakrat preberite besedilo v DZ 2, str. 34, nal. 2.

Ustno odgovorite na vprašanja: nal.3, str. 35 in obkljukajte tista 

vprašanja, na katera ste znali odgovoriti.

Dopolnite miselni vzorec: nal. 4, str. 35.

Rešite še naloge 5, 6, 7 in 8 na str. 36.

V zvezek napišite naslov OPIS PREDMETA.

Prepišite pravilo.




Tudi nalogo 8 naredite v zvezek – narišite omarico.






  1. URA
TEMA: OPIS PREDMETA, DZ, str. 37- 39 do nal. 18

Včerajšnja uganka – opis predmeta ni bila težka, saj ste jo verjetno

 skoraj vsi pravilno rešili.

Včeraj ste prebrali tudi opis omarice, odgovorili na vprašanja in 

omarico narisali. Fotografijo narisane omarice pošljite, če je še 

niste.

Danes pa boste opisovali druge predmeta – kolo ali rolko ali 

motorno kolo ali otroški voziček ali poganjavček ali tricikel ali …

Počasi rešujte naloge v DZ 2, str. 38 - 39, naloge od 13 do 18.

Nalogo 18 naredite po navodilih. Opis svojega predmeta lahko 

pošlješ v spletno učilnico, kjer ga bodo videli tudi sošolci. Če pa 

poznaš sošolčev e-naslov pa kar tja. Le kaj ti bo odgovoril sošolec? 

Zanimivo bo.


  1. URA
TEMA: MALI OGLASI, DZ str. 39 od nal. 19 – str.42 do nal. 29

Preberite spodnji besedili.



Kako bi imenovali tako besedilo?

Preberite še besedila v DZ 2, str. 39, nal. 19.

Zdaj pa že veste, kako taka besedila imenujemo, kajne.

Tako je, to so mali oglasi, in z njimi se boste danes ukvarjali.

Rešili boste vaje v DZ 2 od str. 39 do 42, od naloge 19 do 28.

Namesto nalog 26 in 27 (mali oglas za omarico) lahko napišete 

poljuben mali oglas.
  1. URA
TEMA: PONAVLJANJE IN UTRJEVANJE ZNANJA

 DZ str. 42 - 47

Ura je namenjena ponavljanju in utrjevanju znanja.

Ponovite, kaj so:

ENOPOMENKE, VEČPOMENKE, NADPOMENKE, 

PODPOMENKE, PROTIPOMENKE IN SOPOMENKE,

DEFINICIJE POJMA,

BESEDNE DRUŽINE,

SAMOSTALNIKI.

Utrdite z vajami v DZ 2, str. 42 do 47, od nal. 29 do 43.

Nalogo 42 rešite s ploskanjem zlogov, saj deljenja besed letos še 

nismo obravnavali.




  1. URA
TEMA: KAKŠEN JE TVOJ RAZRED?,

Ana Hiti, J. Zirkelbach, Berilo str. 46, 47

Kaj pomislite na sošolce, na naš razred? Verjetno eni da, drugi ne. Za nekatere med vami je razred veselje za druge groza.

V berilu je besedilo, ki govori o razredu in odnosih med učenci.
Dvakrat preberite besedilo Kakšen je tvoj razred?, na strani 46, 47.
Ustno odgovorite na vprašanja pod berilom.

O predzadnjem vprašanju, ki se glasi: »Pogovorite se, kako lahko 
vsak posameznik prispeva k boljši razredni klimi«, se bomo 
pogovorili na naslednjem srečanju preko Zooma.


Comments

Popular posts from this blog

MATEMATIKA

ANGLEŠČINA