SLOVENŠČINA
Učenje na daljavo - 9. teden od 25. 5. do 29. 5. 2020
SLOVENŠČINA
- URA
TEMA:
OPIS PREDMETA, DZ str. 34 - 36
Naučili ste se že
opisovati rastline. Opisovali ste veliko koprivo,
šmarnico,
tulipan in smreko.
Danes bomo začeli z
opisovanjem predmeta.
Tako kot pri vseh
opisih, moramo biti tudi pri opisovanju predmeta
najprej dobri
opazovalci. Šele potem bomo lahko predmet dobro
opisali.
Naj vam najprej jaz
opišem nek predmet, vi pa poskušajte
ugotoviti, kaj opisujem.
Predmet
je približno 15 cm dolga lesena palčka. Sestavljen je iz
dveh
delov. Zunanji del je lesen, notranji pa zapolnjen s trdo sivo
snovjo. Zgornji del je raven, spodnji pa ošiljen v konico. Siva snov
na podlagi pušča sled.
Ste
ugotovili? Odgovor napišite v spletno učilnico, kanal ali
sporočila.
Opis omare
Počasi in natančno
dvakrat preberite besedilo v DZ 2, str. 34, nal. 2.
Ustno odgovorite na
vprašanja: nal.3, str. 35 in obkljukajte tista
vprašanja, na katera
ste znali odgovoriti.
Dopolnite miselni
vzorec: nal. 4, str. 35.
Rešite še naloge
5, 6, 7 in 8 na str. 36.
V zvezek napišite
naslov OPIS PREDMETA.
Prepišite pravilo.
Tudi nalogo 8
naredite v zvezek – narišite omarico.
- URA
TEMA:
OPIS PREDMETA, DZ,
str. 37- 39 do nal. 18
Včerajšnja uganka
– opis predmeta ni bila težka, saj ste jo verjetno
skoraj vsi
pravilno rešili.
Včeraj ste prebrali
tudi opis omarice, odgovorili na vprašanja in
omarico narisali.
Fotografijo narisane omarice pošljite, če je še
niste.
Danes pa boste
opisovali druge predmeta – kolo ali rolko ali
motorno kolo ali
otroški voziček ali poganjavček ali tricikel ali …
Počasi rešujte
naloge v DZ 2, str. 38 - 39, naloge od 13 do 18.
Nalogo 18 naredite
po navodilih. Opis svojega predmeta lahko
pošlješ v spletno
učilnico, kjer ga bodo videli tudi sošolci. Če pa
poznaš sošolčev
e-naslov pa kar tja. Le kaj ti bo odgovoril sošolec?
Zanimivo bo.
- URA
TEMA:
MALI OGLASI, DZ str. 39 od nal. 19 – str.42 do nal. 29
Preberite spodnji
besedili.
Kako bi imenovali
tako besedilo?
Preberite še
besedila v DZ 2, str. 39, nal. 19.
Zdaj pa že veste,
kako taka besedila imenujemo, kajne.
Tako je, to so mali
oglasi, in z njimi se boste danes ukvarjali.
Rešili boste vaje v
DZ 2 od str. 39 do 42, od naloge 19 do 28.
Namesto nalog 26 in
27 (mali oglas za omarico) lahko napišete
poljuben mali oglas.
- URA
TEMA: PONAVLJANJE
IN UTRJEVANJE ZNANJA,
DZ str. 42 - 47
Ura je namenjena
ponavljanju in utrjevanju znanja.
Ponovite, kaj so:
ENOPOMENKE,
VEČPOMENKE, NADPOMENKE,
PODPOMENKE, PROTIPOMENKE IN SOPOMENKE,
DEFINICIJE POJMA,
BESEDNE DRUŽINE,
SAMOSTALNIKI.
Utrdite z vajami v
DZ 2, str. 42 do 47, od nal. 29 do 43.
Nalogo 42 rešite s
ploskanjem zlogov, saj deljenja besed letos še
nismo obravnavali.
- URA
TEMA:
KAKŠEN JE TVOJ RAZRED?,
Ana
Hiti, J. Zirkelbach, Berilo str. 46, 47
Kaj pomislite na sošolce, na naš razred?
Verjetno eni da, drugi ne. Za nekatere med vami je razred veselje za
druge groza.
Dvakrat preberite besedilo Kakšen
je tvoj razred?, na strani 46, 47.
Ustno odgovorite na vprašanja pod berilom.
O predzadnjem vprašanju, ki se glasi:
»Pogovorite se, kako lahko
vsak
posameznik prispeva k boljši razredni klimi«,
se bomo
pogovorili na naslednjem srečanju preko Zooma.
Comments
Post a Comment